ویرایش

درباره ما

دکتر حاجیه السادات اسماعیل لو
متخصص زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان
پزشکی عمومی : ورودی سال ۱۳۷۶ دانشگاه علوم پزشکی ایران و اتمام سال ۱۳۸۲
تخصص : بورد تخصصی زنان و زایمان و نازایی ورودی سال ۱۳۸۷ تا سال ۱۳۹۱ دانشکاه علوم پزشکی تهران و بیما رستان شریعتی
سابقه کار بعنوان پزشک اورژانس دو سال شهرستان خوی و چایپاره
سابقه کار بعنوان متخصص زنان دو‌سال در بیمارستان هفده شهریور و مطب خصوصی در شهرستان برازجان
در حال حاضر از سال ۹۳ در تهران در مطب شخصی مشغول طبابت هستم و در بیمارستان های شهرام بعنوان سهامدار و بیمارستان آتیه بعنوان پزشک مهمان مشغول فعالیت بعنوان جراح زنان و زایمان و زیبایی هستم
از سال ۹۸ ریاست بخش اورژانس بیما رستان
شهرام واقع در میدان فاطمی تهران را به عهده دارم.
از جمله فعالیت های اینجانب انجام جراحی های باز شامل بالای دویست هیسترکتومی و حدود هفتصد سزارین ،میومکتومی ، APR،کورتاژ ، TOT، سیستکومی و سالپنگواووفورکتومی می باشد و همینطور در جراحیهای زیبایی شامل پرینورافی، لبیاپلاستی، تزریق چربی و لیپوساکشن و لیزر جوانسازی زنان تبحر کافی دارم.
تبحر کافی در انجام سونوگرافی ابدومینال و واژینال رحم و تخمدانها را داشته و در حال حاضر از این تکنیک شخصا در مطب شخصی در ویزیت بیماران استفاده می کنم.

با ما تماس بگیرید

تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن

  • خانه
  • -
  • دسته‌بندی نشده
  • -
  • تزریق چربی به واژن

میدانیم که با بالا رفتن سن، از میزان بافت چربی ناحیه واژن کاسته شده و همین امر سبب شل شدن پوست و ظاهر شدن چین و چروک های پوستی در ناحیه واژن می شود.
این موضوع می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس در فرد شود بنابراین بسیاری از بانوان برای حل این مشکل روش های زیادی جهت جوانسازی انجام میدهند یکی از این روش ها، تزریق چربی به واژن که برای این عمل به متخصص زنان مراجعه می کنند.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با همه ی آنچه نیازه است تا درباره تزریق چربی به واژن بدانید آشنا کنیم. با ما همراه باشید:

دلایل تزریق چربی به واژن چیست؟
زنانی که به دلیل مسائل بارداری و زایمان طبیعی یا گذر زمان و کهولت سن، واژن شان دچار شلی و افتادگی شده و زیبایی ناحیه واژینال را از دست داده‌اند می‌توانند از مزایای تزریق چربی در این ناحیه بهره ببرند. تزریق چربی به واژن از رایج ترین روش های جوانسازی واژن در میان خانم ها است که به دلیل نیاز به دقت و مهارت بالا در انجام ان حتما باید تحت نظر متخصص زنان مجرب و حرفه ای انجام شود.

چه کسانی مناسب تزریق چربی به واژن هستند؟

✓خانم هایی که در اثر گذشت زمان و افزایش سن و زایمان های متعدد دچار شلی بافت اندام تناسلی شده اند و هر چه سن بالاتر می رود این افزایش شلی افزایش می یابد.
✓خانم هایی که دچار چاقی مفرط و سپس لاغری شده اند و این موضوع الاسیتیسیته و کلاژن بافت را کاهش می دهد و لذا بافت آویزان و شل می شود. با وجودیکه ممکن است سن وسال زیادی هم نداشته باشد.

مزایای تزریق چربی به واژن

✓ تزریق چربی به واژن زمان بسیار کوتاهی را به خود اختصاص می دهد معمولا 20 دقیقه زمان می برد.

✓ نتیجه ی حاصل شده از تزریق چربی به واژن در کمترین زمان مشخص می شود.

✓ دوره ی نقاهت بسیار کوتاهی دارد و فرد می تواند پس از این که تزریق چربی به واژن را انجام داد کارهای روزمره خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهد.

✓تزریق چربی به واژن می تواند تأثیر زمان را معکوس کند و حجم از دست رفته در ناحیه واژینال را ترمیم کند.

✓ باعث اعتماد به نفس بیشتر در رابطه جنسی می شود و ظاهر واژن جوان تر واژن می باشد.

✓ هزینه ی درمان نسبت به سایر روش ها پایین است

✓خونریزی اتفاق نمی افتد و نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست.

✓ نیاز به بیهوشی ندارد

عوارض تزریق چربی به واژن
این عمل زیبایی هم درست مثل سایر عمل های زیبایی دارای عوارض منحصر به خود است، خصوصا اگر توسط فرد آشنا به انجام این کار و در یک محیط بهداشتی انجام نشود. در زیر به عوارض شایع این عمل می پردازیم؛
1- ورم
2- کانتورهای نامنظم بدن یا نتایج ناهموار ناشی از لیپوساکشن
3- هماتوم
4- نکروز چربی
5- عدم تقارن

توجه:در صورت وجود درد و عفونت زیاد بعد از انجام این کار، بهتر است که پزشک متخصص خود را در جریان بگذارید.

نحوه تزریق چربی به واژن
در تزریق چربی به واژن ابتدا چربی به را به آرامی از قسمت های دیگر بدن خارج کرده، پس از آن با استفاده از تکنیک هایی خاص بافت سالم چربی را استخراج کرده، تصفیه می کند و سپس با استفاده از سوزن های ریزی، سلول های چربی استخراج شده را به نواحی مورد نیاز به چربی، انتقال می دهد. و در نهایت سوال های چربی باعث افزایش حجم حجم لابیا ها شده و به این ترتیب جوانسازی واژن انجام می گیرد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن

• به مدت یک یا دو روز از کمپرسی آب یخ برای محل درمان استفاده کنید
• در چند شب اول پس از تزریق از دو بالشت استفاده کنید تا سر کاملا بالا تر از بدن قرار گیرد.

• تا دو روز از استحمام خودداری کنید
• محل درمان را به هیچ وجه ماساژ ندهید
• چنانچه احساس درد داشتید می توانید از مسکن هایی که پزشک تجویز کرده است استفاده کنید.
• دارو های تجویزی پزشک را تا آخر و به صورت مرتب مصرف کنید.
• سه چهار روز اول پس از تزریق زیاد سر خود را خم نکنید.
• در محیط های گرم قرار نگیرید
• از انجام ورزش های سنگین که باعث تعریق بیش از حدتان می شود خودداری کنید.
• ممکن است با عدم تقارن در محل درمان مواجه شوید که جای نگرانی ندارد و با گذشت زمان تقارن حاصل می شود.

مدت زمان ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

همانطور که گفتیم تزریق چربی روشی با حداقل میزان تهاجمی هست که برای بازیابی حجم و جوان‌ سازی نواحی از صورت و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ماندگاری تزریق چربی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مدت زمان ماندگاری تزریق چربی با توجه به نحوه استخراج چربی از بدن فرد، فرآیند آماده سازی چربی متفاوت خواهد بود. قطعا در حالتی که این روند به درستی انجام شود و آسیبی به بافت چربی وارد نشود ماندگاری بیشتری خواهد داشت. تزریقی که برای فرد انجام می شود حدود سی درصد باقی خواهد ماند . به همین خاطر در مرحله اول میزان تزریق چربی معمولا زیاد خواهد بود تا پس از جذب و باقی ماندن سی درصد از میزان چربی تزریق شده یک حجم قابل قبولی برای فرد باقی مانده باشد.
ماندگاری تزریق چربی طولانی تر از تزریق ژل به واژن است. نتیجه این عمل 3 تا 5 سال دوام دارد. البته اگر طی این مدت شخص به بیماری، تغییر شدید وزنی و یا مشکل دیگری که حجم چربی های بدن را تغییر می دهد دچار نشود. مدت ماندگاری به موارد زیر بستگی دارد؛
✓حجم چربی تزریقی
✓وضعیت جسمی فرد
✓سرعت جذب چربی بدن

پزشکان با تجربه چربی بیشتری به لابیا تزریق می کنند تا ماندگاری عمل طولانی تر باشد. معمولا بخشی از چربی تزریق شده به طور طبیعی جذب بدن می شود. اگر چربی بیشتری تزریق شده باشد، حجم چربی باقی مانده بعد از جذب بیشتر خواهد بود.

هزینه تزریق چربی به واژن چقدر است؟
هزینه تزریق چربی به واژن از بیشترین سوالی است که بیماران درباره آن می پرسند ولی لازم به ذکر است مقدار هزینه تزریق چربی به واژن بسته به عوامل مختلفی متفاوت خواهد بود.جنس موادی که در تزریق چربی استفاده می شود و اندازه چربی آن و همچنین دستمزد جراح زیبایی زنان همگی این ها در هزینه تزریق چربی به واژن دخیل هستند که پس از معاینه اولیه قابل تعیین است

تفاوت تزریق چربی و ژل به واژن

هر دو این روش ها یعنی هم تزریق چربی و هم تزریق ژل به واژن ، با هدف حجم دهی به بافت تحلیل رفته ناحیه تناسلی مورد استفاده قرار می گیرند . اما خب این دو روش تفاوت های هم، باهم دارند. تفاوت این دو روش در این است که در صورتی که از روش تزریق چربی به واژن برای حجم دهی استفاده شود ، بافت چربی سلول های زنده ای دارد که حاوی سلول های بنیادی نیز می باشد ، در نتیجه خاصیت حجم دهی و خوش فرم باقی ماندن ناحیه تناسلی دوام بسیار بیشتری نسبت به تزریق ژل به واژن، دارد و هیچگاه ناحیه تناسلی حتی در مواردی که خانم تزریق چربی به واژن را بعد از چند سال هم تمدید نکند ، بافت ناحیه تناسلی به حالت اولیه خودش بر نمی گیرد و دلیل آن وجود سلول های بنیادی است که از طریق روند تزریق چربی به این ناحیه، منتقل شده اند . همچنین
تزریق ژل به شکل سطحی انجام می شود اما تزریق چربی عمقی است. امکان تزریق عمیق تر چربی باعث می شود مدت ماندگاری نتیجه عمل طولانی تر از تزریق با ژل باشد.

تفاوت دیگر اینکه تزریق چربی به واژن نیاز به مهارت بیشتری دارد تا تزریق ژل. چون در تزریق چربی باید از بدن شخص چربی برداشته شود و انجام این کار به تکنیک های بیشتری نیاز دارد. اما تزریق ژل به این صورت نیست و راحت تر انجام می شود. همچنین اگر بخواهیم حجم دهی بیشتری داشته باشیم، تزریق چربی به واژن نسبت به تزریق ژل به واژن هزینه کمتری دارد؛ چون اگر برای حجیم کردن لابیا به سی سی ژل بیشتری نیاز داشته باشید با توجه به وارداتی بودن ژل ها هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. اما اگر تزریق چربی را انجام می دهید، هر اندازه چربی که نیاز باشد از هر قسمتی از بدن که مناسب تر باشد چربی برداشته می شود.
تفاوت های دیگری مانند؛ حجیم تر نکردن ژل نسبت به چربی ، جذب سریع تر ژل توسط بدن نسبت به چربی، عدم جا به جایی چربی در زیر پوست ( برعکس ژل، احتمال اینکه تزریق شده زیر پوست جابجا شود زیاد است )، کاربرد ژل تنها برای لابیای ماژور بوده در حالی که چربی را می توان برای مناطق دیگر مثل بالای کلیتوریس (تپه ونوس) هم استفاده کرد. از دیگر تفاوت های تزریق چربی و ژل به واژن هستند.

نکته ی پایانی: توجه داشته باشید که تزریق چربی به واژن نیز مانند سایر عمل ها نیاز است تا در محیط بهداشتی و زیر نظر پزشکی مجرب و متخصص انجام گیرد. بنابراین در انتخاب پزشک متخصص باید دقت داشته باشید تا عوارض ناشی از این عمل به کمترین حد ممکن برسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 بورد تخصصی زنان و زایمان و نازایی 
 انجام جراحی های باز شامل بالای دویست هیسترکتومی و حدود هفتصد سزارین ،میومکتومی ، APR،کورتاژ ، TOT، سیستکومی و سالپنگواووفورکتومی می باشد و همینطور در جراحیهای زیبایی شامل پرینورافی، لبیاپلاستی، تزریق چربی و لیپوساکشن و لیزر جوانسازی زنان تبحر کافی دارند.
تجربه و تخصص در انجام سونوگرافی ابدومینال و واژینال رحم و تخمدانها را داشته و در حال حاضر از این تکنیک شخصا در مطب شخصی در ویزیت بیماران استفاده می کنند.

روزهای کاری

شنبه : 14-18
یکشنبه : 11-16
دوشنبه : 11-16
سه شنبه : 14-18
چهارشنبه : 14-18
پنج شنبه : تعطیل
جمعه : تعطیل