ویرایش

درباره ما

دکتر حاجیه السادات اسماعیل لو
متخصص زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان
پزشکی عمومی : ورودی سال ۱۳۷۶ دانشگاه علوم پزشکی ایران و اتمام سال ۱۳۸۲
تخصص : بورد تخصصی زنان و زایمان و نازایی ورودی سال ۱۳۸۷ تا سال ۱۳۹۱ دانشکاه علوم پزشکی تهران و بیما رستان شریعتی
سابقه کار بعنوان پزشک اورژانس دو سال شهرستان خوی و چایپاره
سابقه کار بعنوان متخصص زنان دو‌سال در بیمارستان هفده شهریور و مطب خصوصی در شهرستان برازجان
در حال حاضر از سال ۹۳ در تهران در مطب شخصی مشغول طبابت هستم و در بیمارستان های شهرام بعنوان سهامدار و بیمارستان آتیه بعنوان پزشک مهمان مشغول فعالیت بعنوان جراح زنان و زایمان و زیبایی هستم
از سال ۹۸ ریاست بخش اورژانس بیما رستان
شهرام واقع در میدان فاطمی تهران را به عهده دارم.
از جمله فعالیت های اینجانب انجام جراحی های باز شامل بالای دویست هیسترکتومی و حدود هفتصد سزارین ،میومکتومی ، APR،کورتاژ ، TOT، سیستکومی و سالپنگواووفورکتومی می باشد و همینطور در جراحیهای زیبایی شامل پرینورافی، لبیاپلاستی، تزریق چربی و لیپوساکشن و لیزر جوانسازی زنان تبحر کافی دارم.
تبحر کافی در انجام سونوگرافی ابدومینال و واژینال رحم و تخمدانها را داشته و در حال حاضر از این تکنیک شخصا در مطب شخصی در ویزیت بیماران استفاده می کنم.

با ما تماس بگیرید

جراحی زیبایی زنان

جراحی زیبایی زنان

  • خانه
  • -
  • جراحی زیبایی واژن
  • -
  • جراحی زیبایی زنان

می دانیم که امروزه با پیشرفت تکنولوژی کمتر اتفاق می افتد که بیماری یا مشکلی درمان نداشته باشد. حراجی های زیبایی هم از این امر مستثنی نیست.
جراحی زیبایی واژن در خانم ها یکی از شایع ترین و پرطرفدار ترین عمل ها در سراسر دنیا است.
این نوع جراحی‌ها معمولا توسط پزشک زنان و زایمان انجام می‌شوند.دارند.روش های بسیاری برای زیباسازی وجود دارد که در مقالات پیشین نیز در مورد هر کدام از این روش ها به تفصیل صحبت کرده ایم.
در این مقاله هم قصد داریم تا به توضیح کامل و جامع در مورد جراحی زنان بپردازیم. اما پیش از آن نیاز است تا با آناتومی دستگاه تناسلی زنان بیشتر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید؛
آناتومی دستگاه تناسلی زنان:
شناختن آناتومی دستگاه تناسلی زنان به شما کمک می کند تا درک بهتری از شرایط اندام خود داشته باشید تا اگر مشکلی در آن اندام مشاهده کردید بهتر برای رفع آن اقدام کنید. دستگاه تناسلی زنان از دو بخش خارجی و داخلی تشکیل شده‌است. ساختار داخلی شامل بخش های زیر می باشد:
تخمدان ها
لوله رحم
رحم و واژن
این قسمت ها در یک سوم پایینی شکم قرار دارند. بخش خارجی دستگاه تناسلی هم، فرج، یا پرینه نام دارد و شامل قسمت های زیر است:

1- لابیا ماژور: لبه های بیرونی واژن می گویند که به صورت دو بالشتک در دو طرف لابیا مینور قرار گرفته اند. پوست محکمی سطح آن را پوشانده و سطح خارجی آن با مو پوشیده شده.

2- لابیا مینور: به لبه های داخلی واژن لابیا مینور گفته میشود. دو چین پوستی باریک هستند که اندازه و شکل آن در زنان متفاوت است و عمل آن بستن دریچه واژن و پیشگیری از عفونت و خشکی واژن است. ولی گاهی به دلایل مختلف بزرگتر از حد عادی می شود که خود می تواند منبع عفونت واژن و همچنین بدشکلی ظاهری گردد که با عمل لابیاپلاستی می توان این قسمت را که به آن لابیا مینور می گویند را کوچکتر نمود.

3- کلیتوریس: در بالای لابیا مینور قرار دارد و به شکل Y برعکس است و اعصاب حسی بسیاری دارد و تنها عضوی است

4- واژن: مجرایی با طول چند سانتی متر گفته می شود که در بخش داخلی دستگاه تناسلی قرار گرفته است و بخش بیرونی آن فرج نامیده می شود. واژن از مهم ترین قسمت های دستگاه تناسلی می باشد که نقش بسیار مهمی در رابطه جنسی و زایمان دارد. واژن کانالی بین پرده بکارت و دهانه ی رحم است.
بافت خود واژن از کلاژن و الاستین تشکیل شده که قابلیت کشسانی را به واژن می دهد. با لیزر واژن می توان باعث افزایش کلاژن سازی و در نتیجه افزایش خاصیت کشسانی و تنگی واژن شد.

5- مونس پوبیس: ضلع فوقانی مثلث دستگاه تناسلی را تشکیل میدهد که بافت آن چربی است، و با موهای ناحیه تناسلی پوشیده می شود و غدد سباسه فراوان دارد در نتیجه ترشحات چربی در این قسمت زیاد است.

جراحی زیبایی زنان نیز هم بر روی قسمت داخلی واژن و هم بر روی قسمت خارجی انجام می شود. جراحی های خارجی ناحیه تناسلی شامل، جراحی لابیاپلاستی، کلیتوریس، تزریق چربی، تزریق ژل می باشد. جراحی های ناحیه تناسلی داخلی نیز شامل: تنگ کردن واژن و کلاژن سازی خواهد بود.

انواع جراحی زیبایی واژن در زنان:
همانطور که گفتیم ، جراحی زیبایی دستگاه تناسلی زنان انواع مختلفی دارد و اقدامات بسیاری می تواند بر روی این ناحیه انجام شود. از جراحی های زیبایی زنان در ناحیه واژن می توان به موارد زیر اشاره کرد؛
°واژینوپلاستی
°لابیاپلاستی
°پرینورافی
°تزریق چربی به واژن
°هودوپلاستی

چه زنانی نیاز به انجام خدمات زیبایی زنان دارند ؟
در حالت کلی میشه گفت همه ی خانم هایی که از زیبایی ناحیه تناسلی خود ناراضی هستند و یا به دنبال رفع عیب خاصی از ناحیه تناسلی خود هستند می‌توانند با مراجعه به پزشک مربوطه مشکلات خود را رفع کرده و از زیبایی ناحیه تناسلی خود رضایت لازم و کافی کسب کنند.
همه خانم هایی که در اثر بالا رفتن سن و یا همچنین انجام اعمالی مثل زایمان، زیبایی ناحیه تناسلی خود را از دست داده و یا حس نارضایتی از ناحیه تناسلی خود دارند می‌توانند به پزشک جراحی زیبایی زنان مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن مشکلات خود را رفع نموده و اعتماد به نفس بالایی را بدست آورند.
برخی از افراد نیز دچار بزرگی بیش از حد ناحیه اطراف واژن می باشند و برای کوتاه کردن این ناحیه به پزشک مراجعه می کنند و از خدمات مربوطه برخوردار می‌شوند.

جراحی زیبایی واژن باعث چه می شود؟
• با جراحی زیبایی واژن می توان شل شدگی واژن را درمان کرد

• با جراحی زیبایی واژن می توان زیبایی واژن را افزایش داد.

• افزایش میزان رطوبتی و شادبی در ناحیه واژن
• رفع مشکلات خشکی ناحیه تناسلی که پس از دوره یائسگی بانوان درگیر آن هستند.
•رفع تیرگی پوست

مراقبت های پس از جراحی زیبایی واژن:

پس از جراحی زیبایی اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که به طور مرتب و به موقع دارو های تجویز شده از سمت پزشکتان را مصرف کنید. نکته‌ی بعدی اینکه در صورتی که لازم باشد بخیه ناحیه مورد نظر کشیده شود حتما در زمان تعیین شده به پزشک خود مراجعه نمایید.
تا زمانی که پزشک معالجتان اجازه نداده از رفتن به استخر خودداری نمایید. همچنین تا جایی که امکان دارد سعی کنید به طور سرپایی استحمام کنید.
پس از هر نوع عمل جراحی زیبایی زنان باید از فعالیت های سنگین و شدید بدنی خوداری کنید.
قراردادن تایم پیاده روی در برنامه خود پس از جراحی به بهبود زود تر زخم ناحیه درمان کمک می کند.

هزینه جراحی زیبایی واژن
هزینه جراحی های زیبایی واژن با یکدیگر متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد این عوامل به شرح زیر هستند:

– تکنیک جراحی
– اگر عمل لابیاپلاستی باشد به شکل و فرم لابیا مینور نیز بستگی دارد.
– میزان برش های مورد نیاز در جراحی
– مواد مصرفی و ابزار جراحی
– نخ بخیه یا استفاده از لیزر
– محل انجام عمل (بیمارستان ، یا مطب)

همچنین یکی دیگر از عوامل دخیل در محاسبه هزینه جراحی واژن میزان نقص و ایراد ناحیه تناسلی است که در هر فردی این میزان متفاوت است.
توجه داشته باشید؛از آنجایی که این جراحی ها عمل زیبایی محسوب می‌شود هزینه های آن تحت پوشش بیمه و بیمه های تکمیلی قرار نمی‌گیرد و در کل تمام عمل های زیبایی واژن تحت پوشش بیمه نیستند.
البته برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در مورد هزینه های جراحی زیبایی می توانید با پزشک معالج خود مشورت کنید. توجه داشته باشید با توجه به این که ناحیه تناسلی یک ناحیه حساس و مهم از بدن است و تاثیر بسیار زیادی بر اعتماد به نفس خانم ها دارد هر گونه جراحی و دستکاری در این ناحیه باید زیر نظر پزشک متخصص و مجرب انجام شود تا آسیبی به این ناحیه وارد نشود و عوارض حاصل از جراحی به حداقل برسند.

هنگام مراجعه به جراح زیبایی زنان به چه نکاتی باید توجه کرد؟
متخصصان و جراحان زیبایی زنان با بالا بردن دانش و مهارت خود و همچنین به کارگیری ابزار و تکنولوژی روز دنیا سعی در انجام خدمات مرتبط با زیبایی ناحیه تناسلی زنان با بالاترین کیفیت ممکن دارند.
پزشک متخصص زنان این توانایی را دارد که بتواند در زمینه انجام تمامی خدمات مرتبط با جوانسازی و زیباسازی ناحیه تناسلی زنان خدمت رسانی کند.
یکی از مهم‌ترین نکاتی که در رابطه ما جراح زیبایی باید به آن توجه کنیم مهارت و دانش کافی این متخصص می باشد زیرا که ناحیه تناسلی یک فرد یکی از حساس‌ترین ناحیه‌های بدن آن محسوب می‌شود و هر گونه آسیب دیدن آن در جراحی زیبایی زنان ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری را در پی داشته باشند. شما می توانید از پزشک خود درخواست کنید که تصاویر نمونه کارهای قبلی خود را نشان دهد. در هنگام انتخاب یک جراح خوب برای جراحی زیبایی زنان باید به دانش و مهارت کافی آن توجه کنید و فردی را برای انجام این خدمات انتخاب کنین که دارای مهارت بسیار زیادی در این زمینه باشد.
از تجربیات دیگران استفاده کنید:
سعی کنید قبل از عمل از تجربه دیگران استفاده کنید تا بتوانید به یک نتیجه گیری درست برسید.
نظر بیماران و مراجعه کنندگان حاضر در مطب
این مورد نیر می تواند تا حدودی یک دید کلی در رابطه با جراح و عمل زیبایی به شما بدهد.
دستگاه ها و روش انجام عمل:
قبل از انجام عمل، از پزشک خود در رابطه با دستگاه پرس و جو کرده و از کیفیت دستگاه اطمینان حاصل کنید.
پزشک متخصص زنان خوب هزینه جراحی منصفانه و مناسبی خواهد داشت.

در انتها امیدواریم از مطالب گفته شده بهره برده باشید و نکات درستی را از آن آموخته باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 بورد تخصصی زنان و زایمان و نازایی 
 انجام جراحی های باز شامل بالای دویست هیسترکتومی و حدود هفتصد سزارین ،میومکتومی ، APR،کورتاژ ، TOT، سیستکومی و سالپنگواووفورکتومی می باشد و همینطور در جراحیهای زیبایی شامل پرینورافی، لبیاپلاستی، تزریق چربی و لیپوساکشن و لیزر جوانسازی زنان تبحر کافی دارند.
تجربه و تخصص در انجام سونوگرافی ابدومینال و واژینال رحم و تخمدانها را داشته و در حال حاضر از این تکنیک شخصا در مطب شخصی در ویزیت بیماران استفاده می کنند.

روزهای کاری

شنبه : 14-18
یکشنبه : 11-16
دوشنبه : 11-16
سه شنبه : 14-18
چهارشنبه : 14-18
پنج شنبه : تعطیل
جمعه : تعطیل